TERMENE ȘI CONDIȚII GENERALE
KANOI – CURĂȚĂTORIE ÎNCĂLȚĂMINTE
1. DISPOZIȚII GENERALE
1.1 Prezentul document constituie contractul dintre dumneavoastră, în calitate de Utilizator al website-ului www.kanoi.ro și MONEYNEST SRL, în calitate de proprietar al platformei.
1.2 Accesând website-ul și utilizând serviciile de pe pagina www.kanoi.ro , confirmați faptul că ați luat la cunoștință Termenele și Condițiile, le acceptați, înțelegeți și respectați pe deplin. Neacceptarea acestor Termene și Condiții atrage obligația de a înceta, de îndată, accesarea platformei și utilizarea serviciilor!
1.3 Prevederile din aceste Termene și condiții se aplică pentru întreaga durată de utilizare, durată care se reînnoiește cu fiecare accesare a platformei Kanoi.
1.4 Prezentul document are rolul de a expune scopul platformei, a stabili condițiile de utilizare a serviciilor noastre, drepturile și obligațiile fiecărei părți, precum și limitele de răspundere ale acestora.
1.5 Vă îndemnăm să verificați Termenele și Condițiile la fiecare utilizare. Vom face actualizări atunci când, de exemplu, vom lansa un nou serviciu sau o nouă funcționalitate sau schimbăm modul în care furnizăm un serviciu sau suntem nevoiți să ne conformăm unei noi cerințe legale. În aceste condiții, ultima versiune va fi întotdeauna cea aplicabilă.
2. CINE SUNTEM?
2.1 Website-ul este proprietatea companiei MONEYNEST S.R.L., persoană juridică română, cu sediul in Suceava, str. Nicolae Grigorescu, nr. 5, având Cod de Înregistrare Fiscală 38810110, înregistrată în Registrul Comerțului de pe lângă Tribunalul Suceava cu numărul J33/193/2018, (denumită în continuare ,,Noi” sau ,,Compania”).
3. SCOP
3.1 Acest site este o platformă de ecommerce a serviciilor profesionale și specializate de curățare încălțăminte, detaliate la secțiunea „Servicii oferite” de pe website.
3.2 Pentru informații suplimentare despre serviciile oferite vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail hello@kanoi.ro sau la numărul de telefon 0745.510.977.
4. PRODUSE ȘI PREȚURI
4.1 Descrierea serviciilor, a felurilor de curățare și igienizare a produselor, precum și prețurile fiecărui pachet de curățare prezentate pe acest site sunt informative și pot fi schimbate fără o înștiințare prealabilă.
4.2 MONEYNEST SRL își rezerva dreptul de a opera oricând, orice modificări asupra prețurilor prezente pe site-ul www.kanoi.ro , fără o înștiințare prealabilă. Descrierile de pe site au caracter informativ si nu reprezintă o obligație contractuală din partea Companiei.
5. MECANISMUL DE PRESTARE A SERVICIILOR
5.1 Serviciile prezentate pe pagina www.kanoi.ro vor putea fi achiziționate prin parcurgerea următoarelor etape:
- Plasarea comenzii prin completarea formularului de comandă;
- Plata serviciilor cu cardul;
- Preluarea comenzii prin curierat;
- Prestarea serviciilor de curățare, uscare, finisare, igienizare;
- Returul comenzii.
- Plasarea comenzii. Platforma de prezentare și vânzare de servicii www.kanoi.ro poate fi accesată în mod gratuit, iar simpla navigare în paginile acesteia nu este condiționată de înregistrarea ca utilizator (crearea unui cont de utilizator pe Site). Pentru a beneficia de serviciile oferite de Site, comanda se plasează prin completarea formularului de comandă de pe site. Prin completarea și trimiterea formularului nu se crează un cont de utilizator, iar confidențialitatea datelor furnizate pe pagina www.kanoi.ro este respectată, conform Politicii de confidențialitate afișate pe site.
5.3 Condiții de preluare și predare. Primirea incălțămintei se face doar cu acordul și pe răspunderea clientului, ca urmare a confirmării comenzii pe canalul pe care s-a plasat. Pe raza municipiului Cluj-Napoca, Compania preia bunurile de la adresa Clientului, în mod gratuit. În acest caz, serviciul va fi prestat în termen de 3 zile lucrătoare. Pentru comenzile solicitate din afara orașului, acțiunea de preluare și predare se realizează prin curier. Termenul de prestare a serviciilor în cazul livrării prin curier va fi mai extins, luând în considerare termenele de livrare. De asemenea, în cazul în care procesul de curățare trebuie repetat pentru a asigura curățarea optima sau dacă intervene un caz de forță majoră sau caz fortuit, termenele de predare a bunurilor poate fi extins. În toate cazurile, dacă nu pot fi respectate termenele de predare/livrare, Vânzătorul este obligat să anunțe Cumpărătorului noul termen estimat de finalizare a predării/livrării.
5.4 Efectuarea procesului de curățare. Primul pas constă în identificarea defecțiunilor și a viciilor ascunse care pot fi descoperite cu diligențe rezonabile din partea unui profesionist. Ulterior, se vor aplica tehnici speciale de curățate în concordanță cu instrucțiunile oferite de producător și cu soluții adecvate pentru fiecare material în parte sau a fiecărui tip de pată. Următoarele etape sunt de uscare, finisaje (lustruire, exfoliere). Încălțămintea este apoi tratată cu lumină UV, ioni de argint și ozon pentru a elimina bacteriile și impuritățile, iar la final se utilizează un odorizant pentru a conferi un miros plăcut.
5.5 Plata. Cu excepția cazurilor în care este prevăzut altfel, prețurile produselor afișate pe www.kanoi.ro reprezintă prețurile finale de cumpărare. Dacă din lista de tarife lipsește denumirea unui obiect, prețul se va stabili prin comparare cu tariful acelor articole care au formă asemănătoare sau în funcție de cantitatea de muncă depusă. Prețul, modalitatea de plată și termenul de plată sunt cele specificate în Comandă. Vânzătorul va emite către Cumpărător o factură fiscală pentru serviciile prestate, obligația Cumpărătorului fiind să furnizeze toate informațiile necesare emiterii facturii conform cu legislația în vigoare.
5.6 Modalitatea de plată. Clientul va efectua plata serviciilor comandate cu cardul pe Site prin intermediul platformei Netopia.
5.7 Garanția satisfacției. Din momentul primirii produselor curățate clientul are la dispoziție 72 de ore pentru a declara dacă este nemulțumit de rezultatul serviciilor prestate, prin trimiterea unui e-mail la adresa hello@kanoi.ro. Astfel, prin trimiterea acestui e-mail clientul își poate manifesta opțiunea de a primi banii înapoi pentru serviciile plătite sau de a solicita o nouă curățare. În măsura în care clientul solicită o nouă curățare clientul renunță ulterior la posibilitatea de a solicita banii înapoi pentru serviciul prestat. Garanția nu se aplică în cazul serviciilor de igienizare, acestea fiind garantate de testele efectuate de către producător.
6. OBLIGAȚIILE CUMPĂRĂTORULUI
6.1 Utilizatorul are obligația de a furniza informații reale și corecte despre persoana sa atunci cand aceste informații îi sunt solicitate pentru completarea unui formular de pe platformă. În cazul în care MONEYNEST SRL are motive să suspecteze ca aceste informații nu sunt reale, își rezervă dreptul de a restricționa accesul la serviciile oferite de Site. Restricționarea accesului poate însemna ștergerea/invalidarea oricărei comenzi on-line și a tuturor informațiilor pe care le conțin acestea și interzicerea accesului la serviciile MONEYNEST SRL.
7. DREPTURI DE AUTOR
7.1 Drepturile de autor sau alte drepturi de proprietate intelectuală cu privire la textele, imaginile, sunetele, programele software, precum și orice alte materiale din interiorul acestui site, sunt proprietatea exclusivă a MONEYNEST SRL.
7.2 Nici o reproducere a oricărei părți a acestui site nu poate fi vândută sau distribuită în scopuri comerciale și nici nu poate fi modificată sau folosită în alte lucrări, publicații sau site-uri, fie ca este vorba de un format electronic sau tipărit, sau publicată pe alt site. MONEYNEST SRL nu acordă vizitatorilor acestui site nici un fel de licență sau drept asupra materialelor postate și/sau descărcate de pe site, precum nici în ceea ce privește conținutul și structura prezentului site.
8. CONȚINUTUL SITE-ULUI
8.1 Informațiile din acest site au fost introduse cu scopul de transmite informații actualizate. MONEYNEST SRL nu garantează ca informațiile conținute în acest site nu conțin erori şi asigură că va depune toate diligenţele pentru realizarea unei informări corecte şi remedierea eventualelor neconcordanțe.
8.2 MONEYNEST SRL nu poate fi făcută răspunzătoare pentru vreo pierdere, distrugere, sau cheltuială care pot decurge din accesul sau utilizarea prezentului site.
8.3 Compania își rezerva dreptul de a face schimbări și corecturi în prezentul site, atunci când consideră ca este cazul și fără o notificare prealabilă.
8.4 Website-ul conține o secțiune de Blog prin care Compania va posta, în mod periodic, articole cu noutăți și informații utile pentru a ține Utilizatorii informați cu privire la subiecte ce țin de obiectul de activitate.
8.5 Platforma www.kanoi.ro conține o secțiune de Rezultate în care sunt cuprinse recenzii de la persoanele care au beneficiat de serviciile oferite de către Compania noastră, precum și o secțiune de Solicitare sfaturi, unde Utilizatorul poate cere părerea unui expert în curățarea și întreținerea încălțămintei.
9. LINK-URI CĂTRE PLATFORME EXTERNE
9.1 Compania poate utiliza/afișa/furniza link-uri către aplicații/platforme/website-uri exploatate de către terți, cu acordul acestora. În cazul în care dumneavoastră le accesați, nu suntem responsabili pentru modalitatea în care le utilizați, nu garantăm și nu răspundem pentru nicio aplicație/platformă/website pentru care furnizăm link-uri prin intermediul website-ului www.kanoi.ro . În acest caz aveți obligația de a consulta Termenele și Condițiile, precum și Politicile fiecărei platforme externe.
9.2 În cazul în care aplicații/platforme/website-uri terțe oferă link-uri către conținutul kanoi.ro nu înseamnă implicit că avem o legătură cu website-ul respectiv sau să prezumați asocierea sau afilierea noastră la/cu acele aplicații/platforme/website-uri.
10. LIMITE ALE RĂSPUNDERII
- LIMITE GENERALE ALE RĂSPUNDERII
10.1.1 MONEYNEST SRL nu își asumă responsabilitatea pentru greșelile de tipărire sau afișare, în ceea ce privește prețuri, caracteristici, imagini, etc. De asemenea, imaginile cu rezultatele curățării prezentate pe website sunt cu titlu de exemplu, iar produsele livrate pot să difere de imagini în orice mod.
10.1.2 Compania nu recunoaşte, în mod expres, nicio garanţie, explicită sau implicită, privind Site-ul şi utilizarea acestuia de către dumneavoastră.
10.1.3 MONEYNEST SRL nu îşi asumă responsabilitatea pentru nici un produs sau serviciu oferit de un terţ sau la care se face reclamă sau al oricărui website este conectat la acesta sau este prezentat pe orice banner sau material publicitar, și nici nu va fi responsabil pentru efectuarea vreunei tranzacţii între dumneavoastră şi terţi furnizori de produse sau servicii.
10.1.4 MONEYNEST SRL nu va fi răspunzătoare pentru nici un fel de pagube directe sau indirecte, care includ, fără limitare, pagube pentru pierderea de profituri, clientelă, date sau alte pierderi derivate din:
(a) utilizarea sau incapacitatea de a utiliza Site-ul;
(b) declaraţii sau conduită a oricărui terţ în ceea ce priveşte Site-ul;
(c) inexactităţi, greşeli sau erori de conţinut;
(d) leziuni personale sau daune aduse proprietăţii, indiferent de natura acestora, derivate din accesul şi utilizarea de către dumneavoastră a Site-ului;
(e) orice defecte de program, viruşi, „cai troieni” sau entităţi similare, care pot fi transmise Site-ului sau prin acesta de către un terţ;
- LIMITE SPECIALE ALE RĂSPUNDERII
10.2.1 Curățarea încălțămintei se realizează în conformitate cu instrucțiunile stabilite de producător și înscrise pe etichete sau pe cutii. Dacă produsul nu are cutie sau eticheta cu recomandările de întreținere, Clientul își asumă răspunderea pentru orice daune produse ca urmare a procesului de curățare și igienizare. Același principiu se aplică și în cazul în care Clientul solicită curățarea într-un mod ce nu corespunde cu instrucțiunile de pe etichetă.
10.2.2 Compania garantează doar pentru serviciile profesionale de curățare, nu și pentru cele de igienizare, acestea fiind garantate de testele efectuate de către producător. De asemenea, Compania garantează că efectuează toate procedurile conform indicațiilor producătorilor.
10.2.3 Ambele părți cunosc și sunt de acord cu o uzură de 30% pentru orice încălțăminte predată și care urmează a fi supusă serviciilor profesionale și specializate de curățare.
10.2.4 Verificarea cantitativă și calitativă a bunurilor se face la momentul predării acestora către Client, iar dacă bunurile sunt predate prin serviciul de curierat în termen de cel mult 3 zile de la primirea acestora. Orice contestații sau reclamații ulterioare nu vor fi luate în considerare.
10.2.5. Compania își rezervă dreptul de a efectua poze în cazul oricăror defecțiuni pe care le prezintă încălțămintea înainte de a efectua procesul de curățare. Clientul agrează că aceste fotografii fac dovadă oricăror defecțiuni anterioare procesului de curățare, iar orice răspundere din partea Companiei pentru acestea este exclusă.
10.2.5 Obiectele care nu au putut fi livrate în termen de 30 de zile se consideră abandonate.
10.2.6 Articolele din piele naturală și blană naturală sau cele care conțin componente din aceste materiale sau orice alte combinații de materiale se vor curăța exclusiv pe răspunderea clientului. Clientul înțelege că în cazul acestor articole pot apărea modificări de dimensiune, modificări de culoare accentuate, ruperi ale pielii, etc.
10.2.7 Pentru pierderea sau distrugerea nasturilor, fermoarelor, branțurilor, șireturilor, ornamentelor sau pentru desfacerea lipiturilor confecțiilor, Compania nu poate fi făcută răspunzătoare.
10.2.8 Compania nu își asumă răspunderea pentru petele dificile care nu ies în urma unor procese repetate de curățare sau pentru deteriorarea materialului în urma procedurilor. De asemenea, Compania nu răspunde pentru eventualele deteriorări sau modificări asupra bunurilor care fac obiectul curățării dacă provin din pricina unor vicii ascunse ale produsului sau materialului, a unei defecțiuni sau calității scăzute a materialului, a țesăturii sau a pigmentului sau care au fost deteriorate cu toate că produsul a fost curățat ca urmare a respectării etichetei firmei producătoare.
10.2.9 În cazul în care Clientul contestă calitatea serviciilor prestate, Părțile vor numi un expert pentru evaluarea calității bunului și a serviciilor efectuate. Costurile angajării unui expert sunt suportate de către partea care contestă calitatea serviciilor prestate. În cazul în care expertul dovedește că pierderea sau deteriorarea bunului a fost cauzat de personalul Companiei prin neaplicarea corectă a procesului de curățare, Compania va acorda despăgubiri de maxim 70% din valoarea produsului respectiv, dar nu mai mult de 350 lei, în termen de 30 de zile de la finalizarea expertizei. Aceleași limite de despăgubire se aplică și în cazul furtului prin efracție din unitate constatat de organele de poliție.
10.2.10 Compania își rezervă dreptul de a refuza bunurile care sunt într-o stare avansată de uzură sau degradare, care denotă prezența factorilor de infecție sau prezintă defecte.
11. PUBLICITATEA
11.1 www.kanoi.ro poate afișa reclame la produsele din oferta sa precum și la produse ori servicii aparținând terților. Prin utilizarea kanoi.ro si prin acceptarea Termenilor si Condițiilor de utilizare, precum și a Politicii de confidențialitate, vă exprimați în mod direct acceptul de a fi destinatarul acestor comunicări cu caracter comercial.
12. MODIFICĂRI
12.1 Compania își rezervă dreptul de a modifica în orice moment conținutul Termenelor și Condițiilor de utilizare, fără o notificare anterioară a utilizatorului.
12.2 Ne rezervăm dreptul de a schimba conținutul sau caracteristicile tehnice ale oricărui aspect al paginii, în orice moment, în funcție de oportunitățile tehnice și comerciale analizate și în funcție de avansul tehnologic. În aceste condiții, acceptați că vă puteți afla în imposibilitatea utilizării paginii web pe întreaga perioadă a modificărilor sau ulterior.
13. CONFIDENTIALITATE
13.1 Compania asigură confidențialitatea tuturor informațiilor, de orice natură, pe care utilizatorii le vor furniza pe pagina www.kanoi.ro .
13.2 Pentru mai multe detalii referitoare la confidenţialitatea datelor, prelucrarea și stocarea acestora, vă rugăm să consultați Politica de confidențialitate afișată pe site.
14. FORȚA MAJORĂ
14.1 Forța majoră este evenimentul imprevizibil, în afara controlului părților și care nu poate fi evitat. Compania nu poate fi făcută responsabilă pentru nici o intarziere și/sau eroare în conținutul furnizat rezultand direct sau indirect din cauze care nu depinde de voința sa.
14.2 Această exonerare include, dar nu se limitează la: erorile de funcționare a echipamentului tehnic de la www.kanoi.ro , lipsa funcționarii conexiunii la Internet, lipsa funcționarii conexiunilor de telefon, virușii informatici, accesul neautorizat în sistemele www.kanoi.ro , erorile de operare, precum și cazurile de forță majoră stipulate de legislația română in vigoare.
15. LEGISLAȚIE APLICABILĂ ȘI LITIGII
15.1 Aceste Termene si Condiții, precum si utilizarea paginii kanoi.ro sunt guvernate de legile aflate în vigoare din România.
15.2 Acest site este conceput pentru persoanele cu reședința în România. Fiindcă site-ul poate fi accesat din diferite alte țări din lume, iar fiecare din aceste țări au legi care pot fi diferite de cele din România, prin accesarea site-ului sunteți de acord să se aplice legislația din România la toate chestiunile apărute din sau legate de utilizarea și conținutul acestui site.
15.3 În caz de apariție a oricărui litigiu referitor la raportul contractul sau rezultat din sau în legătură cu încheierea, interpretarea, executarea ori încetarea acestuia, acesta va fi solutionat pe cale amiabilă. Dacă acest lucru nu este posibil, soluționarea conflictelor este de competența exclusivă a instanțelor în a cărei circumscripție Compania își are sediul.
15.4 În cazul declarării vreuneia din clauzele prezentului Document nulă sau inaplicabilă, restul clauzelor vor continua să își producă efectele, iar clauză declarată nulă sau inaplicabilă va fi înlocuită de o nouă clauză care să reflecte cât mai apropiat cu putință voința Companiei.
16. SUPORT
16.1 Pentru orice întrebări sau sesizări, vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail: hello@kanoi.ro sau la numărul de telefon 0745.510.977.
Prezentele Termene și Condiții au fost actualizate în data de 26 Mai 2021.