Termeni și condiții Kanoi

  1. Curățarea încălțămintelor se realizează atent, în funcție de indicațiile înscrise pe etichetele sau pe cutiile acestora. În cazul în care acestea lipsesc, firma este absolvită de orice răspundere, curățarea obiectului făcându-se pe răspunderea clientului.
  2. Primirea încălțămintei se va face numai cu acordul și pe răspunderea clientului, în urma confirmării comenzii pe canalele digitale în care aceasta s-a plasat.
  3. Dacă clientul solicită curățarea încălțămintei într-un mod contrar opiniei specialistului, aceasta se va face pe riscul său.
  4. Firma nu își asumă răspunderea pentru petele dificile care nu ies în urma unor procese repetate de detașare și curățare sau pentru deteriorarea materialului în urma acestora.
  5. Firma nu își asumă răspunderea pentru încălțămintea deteriorată adusă la curățat.
  6. Firma poate refuza primirea încălțămintei în cazul în care aspectul denotă prezența factorilor de infecție sau au un aspect respingător.
  7. Dacă obiectele predate își modifică forma sau se deteriorează din cauza unor vicii ascunse (defecțiuni provenite din insuficienta rezistență a coloranților, dezlipire etc.) firma este absolvită de răspundere.
  8. Articolele din piele naturală și blană naturală sau cele care conțin componente din aceste materiale se vor curăța pe răspunderea clientului. Pot apărea modificări de dimensiune, modificări de culoare accentuate, ruperi ale pielii etc.
  9. Tarifele vor fi percepute conform listei de tarife afișată pe acest site și pe canalele digitale în care s-a efectuat comanda. Dacă din lista de tarife lipsește denumirea unui obiect, prețul se va stabili prin comparare cu tariful acelor articole care au formă asemănătoare sau în funcție de cantitatea de muncă depusă.
  10. Firma nu este răspunzătoare pentru neexecutarea prestațiilor la termen, datorate unor cauze de forță majoră (lipsă energiei electrice, lipsa de apă etc.), dar se obligă să anunțe clientul asupra acestor fapte în cel mai scurt timp posibil.
  11. Eventualele obiecții trebuie făcute în momentul livrării obiectelor, reclamațiile ulterioare nu vor fi luate în considerare.
  12. În cazul deteriorării grave a articolelor din cauza firmei sau în cazul furtului prin efracție din unitate constatat de organele de poliție, firma va oferi despăgubiri reprezentând de maxim zece ori costul curățării acelui obiect, în termen de maxim 30 de zile de la constatare. Produsul despăgubit rămâne în posesia firmei.
  13. În cazul în care produsul este curățat conform etichetei firmei producătoare și se deteriorează, firma nu răspunde pentru daunele cauzate. Clientul se poate adresa unui expert tehnic neutru.
  14. Pentru pierderea sau distrugerea nasturilor, fermoarelor, branțurilor, șireturilor, a ornamentelor, desfacerea lipiturilor confecțiilor, societatea nu poate fi făcută răspunzătoare.
  15. Obiectele neridicate în termen de 30 de zile se consideră abandonate.
  16. Termenul de predare la client este de 3 zile lucrătoare ( nu se iau în considerare zilele de sâmbătă, duminică și sărbători legale ).

Click aici pentru a vedea întrebările frecvente despre curățarea încălțămintei la Kanoi.