Cu situația generată de coronavirus, am crescut standardele de siguranță și igienă la Kanoi. Iată 7 lucruri care s-au schimbat:
- Utilizăm mănuși de protecție și la livrare
- Păstrăm cel puțin 1 m distanță (sunt clienți care au lăsat încălțămintea la ușă, nici măcar nu ne-am văzut)
- Transportul continuă să fie gratuit la orice comandă (diferența e că preluăm comenzi și din Baciu sau Florești)
- Optimizăm comenzile, traseele și intervalele orare (până acum planul de transport era: Luni-Joi 20-22 și Marți-Vineri 10-12 și returul comenzii se făcea în 2 zile lucrătoare; acum îmbinăm cât mai multe preluări și livrări într-un anumit interval orar dintr-o anumită zi convenabilă pentru toți clienții implicați)
- Curățăm și igienizăm mașina de transport (am aplicat un tratament cu ozon în habitaclu + dezinfectăm cu biocid toate zonele de contact din mașină cum ar fi volan, schimbător, mânere etc.)
- Utilizăm biocide pentru igienizarea utilajelor și spațiului de lucru (curățam spațiul de lucru și înainte, diferența o face utilizarea biocidelor)
- Încurajăm plata cu Revolut sau BT Pay (în data de 17 martie toate plățile au fost făcute cashless; pentru plățile cash am pus la dispoziție dezinfectant pentru mâini)
Bonus: tălpile de la toate comenzile sunt dezinfectate cu biocid!
Talpa încălțămintei tale este printre cele mai expuse la microbi și bacterii pentru că atinge solul. Am implementat și serviciul de tratare cu biocid gratuit la toate comenzile.
Ca să te ajut în această perioadă dificilă, am decis să prelungesc oferta promoțională pe toată perioada stării de urgență. Așadar, până la 31 martie, poți folosi codul promo pentru a beneficia dereducerea de 20% la orice serviciu de curățare ales. Intră aici și abonează-te pentru a primi codul de reducere:
De acum, încălțămintea ta preferată este curățată în siguranță.